Budapesta prin obiectivul meu

De cateva luni imi doresc sa scriu pe un blog de calatorii. Nu ca nu as avea ce scrie, mai ales ca anul trecut am vizitat destule locuri frumoase si am adunat multe poze si amintiri. Am sperat ca in Ianuarie, o data cu prima excursie din 2013, voi scrie si prima postare pe blogul nou, dar plecarea a fost amanata pentru luna Februarie. Pana atunci citesc cu interes alte bloguri de calatorii. Unul dintre ele este Aliceee Traveler sau Enciclopedia calatorului independent. Imi place cum Alice si-a organizat blogul, mai ales formatul cuprinsului. E de ajuns un click pe imaginea cu tara sau orasul despre care doresc sa aflu si se deschide o noua fereastra cu link-urile postarilor despre acel loc.

Mi s-a facut dor de Budapesta dupa ce am citit cateva postari scrise de Alice. Mie mi s-a parut un oras prea scump, mi-a fost de ajuns sa-l vad o singura data, dar mi-am dat seama ca nu am vizitat toate locurile frumoase, nu am fost la Zoo si la nici un strand termal. Nu stiu daca voi vizita din nou orasul, de obicei prefer sa nu aleg acelasi loc de 2 ori. Dar daca voi ajunge din nou pe acolo, voi sti mai bine ce obiective turistice vreau sa vizitez. In 3 zile, cat am stat, am vazut doar jumatate din tot de era de vizitat.

Va arat doar cateva poze, 37 mai exact, pe care le-am facut eu, unele sunt mai reusite, altele nu. Va recomand sa cititi ce a scris Alice despre Budapesta, ea a povestit mult mai frumos decat as fi facut-o eu.

Banca

Peter Pan

Biserica Sfantul Stefan

Da, am urcat toate scarile astea pana mi s-a facut rau.
 Cand am ajuns sus am intrat in panica, am frica de inaltime, dar tot am facut cateva poze.

Adăugaţi o legendă

Citadela vazuta de departe sau Dealul Gillert si
Statuia Libertatii si Podul Elisabeta

Astia erau papuci de schimb pentru mine. Ai mei mi-au facut bataturi

Insula Margit (Insula Margaretelor)

Fantana

Choco-mobilul cu care ne-am plimbat pe insula

Ruinele de pe insula

Bastionul pescarilor
Cladirea Parlamentului

Din nou Bastionul pescarilor

Biserica Matyas

Podul cu lanturi vazut noaptea

KM 0 care ma asteptam sa fie in apa si am fost dezamagita cand l-am vazut pe uscat

Castelul Buda noaptea

Dunarea vazuta de pe dealul Gillert

Statuia Libertatii

Funicularul de la Castelul Buda

Magazinul MAC :D

Abia astept sa plecam din nou, oriunde si in orice colt de lume. Pana atunci ma uit cu drag la pozele pe care le-am facut in fiecare vacanta de anul trecut. Chiar ieri le-am regasit pentru ca am ordonat albumele de fotografii. Sa-mi spuneti daca vreti sa va mai arat poze din excursiile noastre.

Voi v-ati planuit vacantele pentru anul acesta? Unde ati vrea sa mergeti? Noi inca nu ne-am hotarat, dar e posibil sa alegem din nou o statiune din Grecia.

Baci!

PS: Abia astept sa ajung din nou la Sibiu.